Treść załącznika
ZAŁĄCZNIK NR 2
ZASADY PODPISYWANIA PISM
§ 1
Wójt podpisuje:
1) zarządzenia, regulaminy i okólniki wewnętrzne,
2) pisma związane z reprezentowaniem Gminy na zewnątrz,
3) pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem Gminy,
4) odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące Urzędu,
5) decyzje z zakresu administracji publicznej, do których wydawania w jego
imieniu nie upoważnił pracowników Urzędu,
6) pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma
wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu
prawa pracy wobec pracowników Urzędu,
7) pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy,
8) pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami
administracji publicznej,
9) odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
1) pisma zawierające odpowiedzi na postulaty mieszkańców, zgłaszane za
pośrednictwem radnych,
11) inne pisma, jeśli ich podpisywanie Wójt zastrzegł dla siebie.
§ 2
Sekretarz i Skarbnik podpisują pisma pozostające w zakresie ich zadań, nie zastrzeżone do podpisu Wójta, lub do podpisania których zostali upoważnieni przez Wójta.
§ 3
Kierownicy Referatów podpisują:
1) pisma związane z zakresem działania Wydziałów, nie zastrzeżone do podpisu
Wójta,
2) decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwiania których
zostali upoważnieni przez Wójta,
3) pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej Referatów i zakresu
zadań dla poszczególnych referatów lub stanowisk.
§ 4
Pracownicy przygotowujący projekty pism, w tym decyzji administracyjnych, parafują je swoim podpisem, umieszczonym na końcu tekstu projektu z lewej strony.
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Rypin (10 stycznia 2005)
Opublikował: Julita Kwiatkowska (23 marca 2005, 09:53:02)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5944