OGŁOSZENIE NR 4/2017 o naborze na wolne od 1 stycznia 2018 roku stanowisko urzędnicze sekretarza gminy Rypin
Rypin, dnia 16.11.2017 roku
OGŁOSZENIE
NR 4/2017
o naborze na wolne od 1 stycznia 2018 roku stanowisko urzędnicze sekretarza gminy Rypin
o naborze na wolne od 1 stycznia 2018 roku stanowisko urzędnicze sekretarza gminy Rypin
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902)
Wójt Gminy Rypin
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko sekretarza gminy Rypin ul. Lipnowska 4.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe, preferowane drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o
szkolnictwie wyższym o kierunkach prawo, administracja;
3) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu Wyborczego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji;
2) zaangażowanie, kreatywność i punktualność;
3) dokładność i samodzielność;
4) umiejętności menadżerskie, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi;
5) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
6) prawo jazdy kat. B, możliwość użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych.
3. Zakres niektórych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) nadzór nad procesem tworzenia aktów prawnych wydawanych przez organy gminy, a także przygotowaniem dokumentów przez komórki organizacyjne urzędu, opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy (oprócz Referatu Finansowego); 2) nadzór nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu Organizacyjnego urzędu i innych regulacji wewnętrznych urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej przez pracowników urzędu;
3) nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadr;
4) organizacja kontroli wewnętrznej a także dokonywanie kontroli wykonywania zadań przez pracowników urzędu wynikających z ich zakresów obowiązków;
5) nadzór w zakresie przestrzegania przez pracowników urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych Kodeksu postępowania administracyjnego oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt;
6) podejmowanie działań organizacyjno – technicznych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu;
7) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
8) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami oraz spisami powszechnymi;
9) koordynacja wykonywania zadań w zakresie obsługi organów gminy, zapewnienia terminowego i prawidłowego przygotowania materiałów pod obrady rady i komisji;
10) nadzorowanie spraw związanych z funkcjonowaniem sołectw – jednostek pomocniczych gminy;
11) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i petycji oraz koordynowanie spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków przez wójta i sekretarza;
12) udział w pracach gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, powołanego odrębnym zarządzeniem wójta;
13) nadzór nad prowadzeniem biuletynu informacji publicznej, strony internetowej, portali społecznościowych oraz kroniki gminy;
14) sprawowanie funkcji: administratora bezpieczeństwa informacji, pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, pełnomocnika ds. wyborów.
4. Warunki pracy:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony, o ile pracownik spełni
oczekiwania pracodawcy;
3) usytuowanie stanowiska pracy: pierwsze piętro, wejście po schodach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rypin, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w m-cu październiku 2017 roku wyniósł mniej niż 6 %.
5. Wymagane dokumenty i ich składanie:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy;
5) oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać
osobiście lub przesłać w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem,
adresem do korespondencji oraz nr telefonu kandydata, z dopiskiem "Nabór
na stanowisko sekretarz gminy", do
godz. 15:30 dnia 1 grudnia
2017 roku, na wskazany adres: Urząd Gminy ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin.
6. Postanowienia końcowe:
1) złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
2) oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy;
3) kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
4) lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP gminy Rypin (www.bip.rypin.pl) a także na tablicy ogłoszeń w urzędzie;
5) kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy;
6) złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie urzędu w ciągu 21 dni od zakończeniu naboru. Urząd nie będzie odsyłał złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane zostaną zmakulowane.
7) dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz gminy, pokój nr 19, telefon 54 280 2137.
WÓJT
dr inż. Janusz Tyburski
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Rypin (16 listopada 2017)
Opublikował: Marcin Żołnowski (16 listopada 2017, 14:57:44)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2307